In school :D

Ja då va det dags igen :) haha
Sitter på Median och har verkligen ingenting att göra.. , vi funderar på att vandra bort till fotostudion igen. förra gången var det verkligen skit kul! :D
Om bara en enda vecka är det julafton :O! en vecka .. och jag är klar med Julklapps köpandet , yeey.
sen är det ju såklart NYÅR! kommer lätt bli bästa kvällen på länge! ngn mer än jag som längtar :D? haha

Det finns inte så mkt att säga, jag älskar Julen och imon är det Jullov, btw jag kommer nog bli övetränad detta lovet haha, Har lovat jessika att börja på Spinning med henne en gång i veckan , Signe och jag ska spela mer tennis än någonsin och Becka och jag ska börja gå stavgång (tantvarning) , men jag kan ju sluta jogga om detta slår in i allf ;) haha.

här kommer det julkort jag nyss satt och pillade ihop :D!


Jag lovar att jag ska börja skriva mer igen snart , måste bara ta mig tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0