London is boked

Nu är det bestämt att det bär av till London i Januari , så jag får en dag länge lov än mina buddys! :D
Iofs är vi bara borta i 3 dagar men de är ganska lagom annars vet jag inte hur mycket penar jag kan sprätta iväg..

Skolan idag var som en Måndag alltid är, trött , ganska flummig men som vanligt nu för tiden " går , kall och regnig"
Ett poäng till sverige!
Idag har jag skrivigt klart en svenska redovisning och nästan börjat förstå matten i allf :) , så nu är jag på G.
Men just nu bryr man sig inte om skolan egentligen , de enda jag vill är att det ska bli Jullov!
Juste bad pappa köpa en tröja åt mig idag på Bikbok, (som jag nämnde igår) och nu vet jag att han lyckades göra det också, så en julklapp vet jag nu i allf.

Min önske lista för övrigt består av:



  1. Pinks senaste skiva , FUN HOUSE
  2. En Volume Master
  3. En sminking på Make up store
  4. Kläder kläder kläder !
  5. Pengar till London
  6. Böcker och en prenumeration på Elle

Kommentarer
Postat av: nadia

ÅH ! jag vill också ha pinks nya album, hon är grym. min musikaliska förebild faktiskt. jag är helt lost på henne.

älskar alla låtarna på nya skiva, speciellt glitter in the air, och sober-videon är hur snygg som helst. fasiken vad hon är bra alltså ! nu blev jag kanske lite för exalterad här men... HON ÄGER !



ha det kanon bra ! och skit i skolan :D <3

2008-12-08 @ 20:33:06
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vad skönt det låter att få komma iväg sådär! Nu är det bara att hålla ut till julen!

Ha en bra dag!

2008-12-10 @ 11:34:04
URL: http://fashionbyme.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja precis. Julhandel i efterskott låter ju himla trevligt! :)

2008-12-15 @ 22:23:24
URL: http://fashionbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0