Släktdagen

Hey :)
Kusinerna stack precis ut genom dörren och efter det joggade jag en runda med Luddefluff ;) haha Skönt faktiskt!
Jag och min kusin Annie blev uttråkade efter 1 timmes Singstar och GH så vi gaskade upp oss och jag fick den strålande Ideen om att jag kunde klä upp henne med mina kläder så vi kunde sätta ihop snygga kombinationer jag sedan kan ha i skolan. :)
Här ser ni ett av resultatet:




Nu till gårdagen, eftersom det faktiskt var en hel del som hade funderat på att se Australia så tänkte jag skriva en kort recention om vad jag tyckte.
Jag var faktiskt ganska skeptisk innan jag såg den, Tänke att eftersom jag går med familjen behöver jag ju iallf inte betala själv haha ;)

Men gud så fel jag hade! DEN VAR GRYYM ! Kort och gott mitt tips , se den!
I början var den rolig, sådär småroliga mys skämt så man bara satt och smålog lite hela tiden, Men efter ett tag tog filmen verkligen tag i en ( ska inte avslöja för mkt nu) och man bara satt som frusen i stolen och tänkte liksom inte på ngt annat än just "vad kommer hända härnäst?!"
Jag erkänner i ungefär mitten av filmen grät jag så mkt att jag nästan hulkade, men jag tog mig samman.
Filmen slutade precis som en bra film ska sluta.. enligt mig :) haha , ( jag menar jag kan ju inte avslöja hur här)
Men Hela filmen var faktiskt klockren!
Man kände verkligen inte att man satt där i 2 timmar och 45 minuter. Helt klart sina pengar!

Någon mer än jag som ska kolla på sagan om ringen ikväll ? Vet inte varför jag gillar de filmerna, men något måste det vara  :) haha

See yaa :)


Kommentarer
Postat av: hilda

svar: guuud jag måste verkligen se den!!!!!



tagit det mest lugnt, umgåtts med familjen :) själv??

2008-12-27 @ 21:41:20
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: Anniepannie Johansson

Sholasnopp :D !!! mkt vacker klädstil tycker jag (: ska bara skaffa mej sådana skor me :D as niceiga är dom !!!! bästa kusin <33 ps ja äger på gh ^^

2008-12-27 @ 21:43:15
Postat av: Ida Björck

den är från Wilbur & Gussie :)

2008-12-27 @ 21:59:37
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: hilda

sv: haha ja förstår vad du menar ;)

2008-12-27 @ 22:00:43
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: sofia

haha ska lätt se filmen nu då! :D och sagan om ringen såg ja igår, idag är de ju 2an! bäst! :D



sv: haha lol ;D men fan va kul! vi gillar itne tvpsle så vi tänkte: vi köper de billigaste (ps2) och kör hela rejset där, och de va precis innan allt de balla kom ut och de finns inga spel eller nya guror till ps2 längre så de suger xD haha! men vi har ju 2 GH spel och en gura så de är tillräckligt för mig att spela ensam ;D

2008-12-28 @ 11:56:59
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Myyyysig halsduk!

2009-01-05 @ 22:01:09
URL: http://iennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0