Sydney,



Jenny Persson äter glass framför operahuset i sydney,  det var tider de ;) haha
Helt ärligt så mins jag bara de sakerna som barn minns ,  tex, god glass . att det fanns ett otroligt stort Mcdonalds till höger om bilden(vilket jag tvingade mamma och pappa in på) och att jag tuggade hubbabubba och blev svart om tungan under hela bilresan dit. Men endå! :D
Visste ni en sjuk sak ? , att de vita stenarna som sitter utanpå operahuset de stenarna man ser blänka på bilden, just de stenarna är gjorda och smidda i skåne!
Vårat svenska skåne :O , ojojoj va stolta vi borde vara. jag menar det är en väldigt gammal byggnad och känd som tusan är den. Och då vill dom att vi, svenskar ska hjälpa dom ;).

Det är bara 3 daghar kvar nu och i mon åker Julgrannen upp! :D
Jag älskar Julen, ngn mer som gör det :D?




Kommentarer
Postat av: bella

ja precis, sen går du in på kategorin bloggar så skriver du www.bellalindberg.blogg.se sen står det Följ bloggen så klickar du där :)

2008-12-21 @ 19:51:07
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0