21 december

Tjoho i stugan :)
Idag har jag lärt mig mkt nytt i Ps look --->
Igår julpyntade vi här hemma och aldrig förr har jag sett så många tomtar i detta huset, haha, Pappa och jag bara gick runt och satte tomtar på varende liten yta det fick plats på.  Mycket mysigt blev de :)!

Idag hade vi tänk sätta upp pappas gammla tågbana med massor av hus och rälsar och småsmåsmå gubbar som springer, det är jätte gulligt fast enormt , kommer nog ta upp hela huset haha.
Igår kollade jag på Liar Liar, sett den?  Jim carrey är huvudperson , klockren film men kanske lite för iseriös för min del.
En film till jag laddade ner igår är The polar express! SE DEN! det är den mest underbara julfilmen , går inte gämföra med något annat helt enkelt.

Juste nu har jag satt ihop "grötlistan" - Jag ska alltså testa alla grötsorter som folk har sagt till mig är deras favorit.
Här kommer den, havregrynsgröt med:
  • Lingon sylt och mjölk. 
Testad den 21 December, Var enligt mig alldeles för beskt och inte var det någon julkänsla över den, får 2 av 5
  • Bara Lingonsylt
  • Bara Mjölk
  • Äppelmos och Mjölk
  • Kanel och mjölk
  • yogurt och frukt
  • Ingenting på
  • Bara äppelmos
  • Socker och mjölk
  • Russin och mjölk
  • Bara socker.
Om ni har någon mer ni vill att jag ska betyg sätta från 0-5 skriv de som kommentar! :D

Pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: bella

Tack så mycket!

Prenumenera gärna på den :D

2008-12-21 @ 14:23:16
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: beecks

du måste testa russin, banan och mjölk :Defter maries lilla föreläsning lever jag numera på de :D

2008-12-21 @ 15:48:54
Postat av: Elin

Haha nördig gröt lista :P hur gick det egentligen med tågbanan ? :D

2008-12-21 @ 17:04:19
URL: http://particolare.blogg.se/
Postat av: bella

Man måste först och främst ha bloggkoll.se, jag kan hjälpa dig med det om du vill! :)

2008-12-21 @ 18:54:43
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0