Friday :D

Fredag äntligen fredag.

Gissa vad som hände i morse :D?
Pappa kom in och sa de magiska orden "Jenny det är snö ute", är det något som får mig snabbare ur sängen säg till för upp flög jag och tryckte pannan mot rutan, och allt jag såg va snö snö och åter snö. Ahhh underbart! :D
Så i morse traskade jag till skolan med lätta steg ( inte bokstavligt för jag åkte bil med pappa men endå ;) )

I skolan kollade vi klart på Troja på svenskan, mkt bra film de där, har sett den innan men har liksom tyckt den var för komplicerad innan, men nu va den precis lagom.
Så vill ni ladda ner en film till kvällen för att ni inte har något att göra så ladda ner Troja. Hett tips ;D

Efter skolan blev det Tennis som vanligt och Som vanligt när Per-Åke tränar oss går det as bra så fy fasen va vi rockade :D! Underbart att träffa bollen typ 5 ggr med klockren träff så den seglar över nät med 1 cm mardinal, den känslan går inte att beskriva :).

Just nu sitter jag hungrig och väntar på mat. Fredagsmaten är alltid godast av mamma kock :D. Senare anländer Kullman och vi ska traditionsenligt kolla på Idol , ut med Anna eller Johan enligt mig!



P.s Pappa köpte en scanner/ skrivare idag :O , nu blir det bara till att koppla in den också :D
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0