Jeans dilemmat

ah , Blev precis klar med min historia inlämning :)
Alltid lika skönt att känna att man har avslutat ngt man aldrig mer behöver bry sig om!

Idag har jag genomför det som verkat omöjligt så länge, jag har köpt jeans :D . Ett par Tiger Jeans på kompaniet blev det, men fasen att mina ben ska va så konstiga , Fick pressa på mig ett par 26or , det gör nästan ont att ha dom på mig :O , men hon i kassan sa " dom töjer sig tro mig jag har likadana" så jag litade på henne , men vafan klar hon sägar att de töjer sig hon vill ju sälja ?
Så jag har nu blivigt sådär Jenny osäker som jag alltid blir när mitt köp verkade för bra för att va sant ..
Jag langar iallaf upp 2 bilder på snyggingarna ;) ( som jag inte har en anning om kommer va mina om 2 veckor eller inte, snälla ngn som vet om jag kan lita på kassörskan eller inte?! vill så gärna ha dom men tänker inte lida i ett par byxor för det priset!)



Kommentarer
Postat av: bella

Ja, dom är roliga!

Åh tack va glad jag blir!



Prenumenera gärna på min blogg via bloggkoll.se! :D

2008-11-17 @ 18:02:16
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: sara

ja, det är så jävla irriterande, så fort man är kåt, så är man en hora.

jävla idioter.



jag vill fan också kunna stå och skratta och säga att det var "gött" och sen är det bra.



och det är så jävla sant det du säger. men tyvärr så går ju de flesta tjejer med på att "spela den rollen".



sorgligt nog.

2008-11-17 @ 18:19:24
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/
Postat av: J o s s e

NEJ Jenny, tveka inte!! Dom är megasnygga och jo, tjejen i kassan har rätt- jeans töjer sig alltid och Ska göra lite halvont när man köper dom, bättre det än att dom sitter löst- right?! =)



Dom kommer va kanon, ser fram emot att se dom irl!



Puss <3

2008-11-17 @ 19:40:58
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Svar på din kommentar (från igår):

Äsch, har sett mer inspirerande bilder, men tack! =)

Ja, sova Är verkligen bästbästbäst!!

Det är gutt o va lame.



Lyllos som har en hund som "tvingar" dig att motionera, skulle jag verkligen behöva, så jag kom ut på mina dagliga promenader..



Jag tycker din blogg är Jättefin som den är nu, åh väldigt neutral, om du skulle göra om ngt så skulle du kanske göra den lite vintrigare/kallare i färgerna. Själv så ska jag "snart" knopa ihop en juldesign, precis som förra året men i år så ska den bli way mkt finare eftersom jag har photoshop nu!..:D



Pusspuss gumman <333

2008-11-17 @ 19:44:01
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Rebecka

JENNY , shit va snygga ! de sitter ju ursnyggt! förbjuder dig till att lämna tillbaka de, jag tänker hota med att jag ställer in zermatt resan om du lämnar tillbaka de ! GAHA. <3

2008-11-17 @ 21:23:54
Postat av: Dress Like a Princess

Jättefina jeans :)

2008-11-18 @ 07:57:47
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Behåll jeansen ! :D Saknar dig hörru <3

2008-11-18 @ 18:14:08
URL: http://particolare.blogg.se/
Postat av: Micke

Haha snygg röv ju :D x)

2009-01-16 @ 23:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0