Torsdag :)

Fine fine , nu är det torsdag återigen. Alltid lika slappt! :D
Dagen gick ut på att gå i skolan 4 timmar, sluta kl 12 alltså och sedan gå på stan och hitta min dröm hood på stadium och ett par thigts för halva priset på aima. ett litet yey för mig !

Jag hann också med att boka klippning på studio Zara så nu ska det bli kul med lite förändring!
Medans jag var i skolan ringde mamma och bokade min färgning hos vivan så nu kommer allt på samma gång här och sånt gillar vi (y) haha.
 
Efter skolan tog jag min lilla vovve ut på en promenix, eller det blev mer en typ kort "dagstur" eller ngt för fy fasen va vi gick långt. självklart hade jag kameran med mig så lite bilder på bonne-land blev det knäppta.
Men efter sådär 1 timme, jag hade ungefär 500 meter kvar till havet, så blev jag fruktansvärt yr. Kunde knappt stå, väldigt konstigt så där nästan nere vid vattnet satte jag mig mot ett träd och andades. Ludde tyckte detta var mkt underhållande och kom och hoppade på mig, Tack för de ;).

Tror jag ska göra om min header igen förresten , den börjar bli lite lam :)

Nu blir det väll till att plugga spanska och kolla tv resten av kvällen, ngt kul på ikväll förresten ?



puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

"ngt kul på ikväll förresten ? " Gör om gör rätt lill tjejjen..



Nej det är ingenting på tv på en torsdag, så jag råder dig till att ladda ner "Twitch Hood rich" , ren jävla porr äre :))

2008-11-20 @ 17:37:33
Postat av: Anonym

Och vad hände mellan skolan och promenaden med Ludde? Träffade Elin :D :P haha nä men nu ska det läsas Twilight här för den är bra! Jag är kär i Edward

2008-11-20 @ 17:53:49
URL: http://particolare.blogg.se/
Postat av: Just Picture It ?!

OTROLIGT snygg header! :D

2008-11-20 @ 20:57:53
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Jora, det var mysigt! =)



Kram & Godnatt- ses imon babe!<3

Jättefina bilder med, din lilla Luddefis är För charmig!! :D

2008-11-20 @ 23:10:15
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: dardan

palla byta header. den e fan as snygg:D

2008-11-21 @ 15:26:41
Postat av: Just Picture It ?!

svar:tacktack :D va glad jag blir!

hur är det med dig annars då? :)

puss!

2008-11-21 @ 16:44:59
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0