Today it's thuseday :)

Dagen har varit ganska händelselös faktiskt. och skönt var det enligt mig :)!

Det mest fruktansvärda med tisdagarna är att vi har Idrott 1,5 timme innan en två timmars NK.
Ni hör ju själva hur det låter , personen som tänkte ut det ska ha stryk.
Idag på idrotten körde vi fys och kondition, eftersom jag älskar motion så blev det ett litet yey för mig (Y) men Nk:n efter blev ett stort  :( .

Aja smällar man får ta om man nu faktiskt trivs i skolan/klassen så bra som jag :)
I mon kl 13:00 ska alla ettor infinna sig i gymnastik salen pga dans, uschussch jag kan inte dansa ?
Och som grädden på moset, det är vi tjejer som ska hitta en kille att dansa med och bjuda upp honom :O. noooo.

Och dagens sista stora nyhet , Jag har planerat att denna veckan ska jag hinna åka till Schuulia min underbara vän :D, Men så blev fallet icke. Pappa kom och frågade mig om jag ville servera på en tillställning på lördags kväll i utbyta mot en viss summa (A), Och såklart lyste dollar tecknen i ögonen på Jenny :D haha , så Jag sticker till Julia helgen efter RUGBYN, och stannar heeeela långa helgen :D!

Dagens:

Höga midja Chinos- Vero moda

Basictröja vit- Bikbok

Navyhalsband- Urbanoutfitters

Brunt skärp- Lindex



 

Kommentarer
Postat av: Carro

=)!

2008-11-18 @ 22:32:55
URL: http://sandraocarro.blogg.se/
Postat av: Lisa

snygga chinos :)

2008-11-19 @ 08:35:10
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0