:(

hmm , just nu är jag deppig. Kanske inte bästa stunden att skriva då men jag gör det endå  :)
Har precis slutat plugga, 2 timmar i sträck klarade jag :O! hur fan lyckas man , tror det är mkt därför jag är depp.. eller inte men aja.

Shit visst känns det som att ni får ut mkt av mig ?
Kanske ska beskriva min dag ist. Lite roligare :)) , Dagen började med tandläkarbesök. Jag lovar var inte inne hos dom i mer än 4 minuter , inga hål och allt såg bra ut , hejdå!
Så jag kom till skolan 5 min för tidigt trotts att jag lämnat in ledighets lapp :P haha lol

så nu har jag inte 100% närvaro längre .. surt , för jag har ju det egentligen , you get it :)
Så efter media produktionen som gick helt okej var det dags för espanol, muy bien. träffa stini är aldrig fel.

Det som faktiaskt var poitivt med  dagen var att vi egentligen slutar halv 5 men idag , banne mig fick vi sluta halv 12 :D !
ojojoj ojojojoj ojojoj ojojojojoj! :)

Så vi åt vår goda skolmat (helt seriöst den är underbar! ) och hade lika kul som vanligt vid maten ;) haha .
Sen när jag kom hem var det till att jogga med Ludde och plugga , plugga , plugga .. sen skulle jag sitta i Kåken, typ ett ställe där man säljer godis och sånt till barn , fick lite av pappa för att göra de så :) .
Ingen ville typ smsa med mig när jag satt där så jag blev lite mer deppig för det + att se alla jädra barn som inte har ett enda beskymmer i hela världen att bry sig om . Jag blev helt enkelt ännu surare för att deras liv är så mkt lättare än mitt.

Men man får väl bita ihop och fortsätta leva :) haha , Hejsvejs hoppas er dag har varit bättre!

Kommentarer
Postat av: nadia

SV: jamen du, då tycker jag att vi tar oss i kragen och blir lite lyckliga och glada.

det förtjänar vi försjutton ! allt löser sig någongång ! :)



såg att du bor i kalmar precis som jag, det var ju lite tufft faktiskt. trivs du på stagg?



kramar !

2008-11-05 @ 22:14:46
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/
Postat av: ;)

du är jävligt söt ska du veta

2008-11-05 @ 23:17:00
Postat av: nadia

SV: jaha okej, låter bra !



jag går på stage4you i torsås, sjunger och sånt. det är verkligen skitskoj och jag trivs jättebra!



ha det bäst !

2008-11-06 @ 11:11:06
URL: http://nadiaahagberg.blogg.se/
Postat av: dardan

vad har du att va deppig över ?::(

2008-11-11 @ 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0