Lördagen blev lång

Om bara några få timmar har vi kopplat in scanern och jag kan lägga upp inlägg om mina andra resor :D!

så tills dess kan jag berätta om min nya erfarenhet och lite till.
Igår klockan 18:00  skulle jag servera ihop med en tjej på glömminges årsfest. (Det är samma sak som att glömminges fotbolls förening och fotbollslag samlas äter dricker och dricker lite till om ni förstår vad jag menar)
Så när maten var serverad, på ett väldigt enkelt sätt, och folk hade ätigt upp och det började dra sig mot kaffe-stund då var folk verkligen igång! Det var faktiskt många som knappt kunde stå. Väldig roligt som åskådare faktiskt .
Haha nu låter det här som värsta fylle festen och , jo de va det till en viss del 70 % var ju endå normal druckna så så farlig var det ju inte ,

Vid kvart över tio pallrade jag mig iväg för att hinna med halv elva bussen bort till algutsrum där Kullman väntade på fest :)!
Och Jisses Amalia- Det var den värsta festen någonsin , haha , Alla mådde dåligt och alla ville hem. Där kom jag nöjd och glad med min kväll medans folk bara vällde ut ur lokalen?
Men vi stannade i allafall i någon timme och hälsade på Gammla klasskompisar och lite annat folk innan vi gick hem till Kullman. På vägen hem fick vi med oss 4 killar som gladeligen ville bli upptinade i Kullmans varma hus tills deras buss gick 2 timmar senare . haha , det blev en lite flummig kväll faktiskt.
Och mkt oväntat hände :) haha ,

So long <3

Kommentarer
Postat av: Just Picture It ?!

godmorgon sötnos! :D

hoppas du får en underbar måndag!

puss!

2008-11-24 @ 07:37:17
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0