Köning till rugbyy :D

Tjoo , fy fasen va det var länge sen jag bloggade :O!
För- förfärligt .
Men det är typ så jag funkar, jag brinner för ngt de 2 första månaderna sen vill jag testa ngt nytt. ( lätt utråkad ja!)
Och nu har jag ju haft blogg ett tag så mina instinkter börjar reagera. haha .

Så vad här hänt denna veckan? ( lyssnar på  Lil rain- Adore you, it's awsome! :D)
Jo, veckans stora händelse, hm låt mig se, RUGBY KÖNINGEN!
Mina Staggnister och jag köade i nästan 10 timmar för att få en enda liten bit papper för (i mitt fall) 350 kr.
Det var trevligt de första 4 timmarna men sen blev det kallare och kallare och mindre och mindre kul-
Men we kept it up och stog på oss.
Jag blev sjukt hes för jag skrev ut alla sånger som gick att skrika!
bland annat:
Lasse Kagg han går på gatan,
Lasse Kagg han är ett hor,
Lasse Kagg får stryk så satan,
                        Lasse Kagg han knullar kor.                            
  Lasse Kagg bär kvinnokläder,
Lasse Kagg är transvestit,
Lasse Kagg bär string av läder,
Lasse Kagg han käkar skit
Och:
Alé Alé Alé Aleeeé
Va med och hoppa om du hatar Lasse KAAAAG!
Alé Alé Alé Aleeeé
Va med och hoppa om du hatar Lasse KAAAAG!

Vackra sånger tycker jag :)!
Och, det bästa av allt, NÄSTA ÅR ÄR JAG EN MEDELM I STAGGS RUGBY LAAG :D! de ni ;)

Lilla Jennie satte ihop ett litet kollage om dagen  som jag tjyvar av henne :D. mohaha


Elin Ida Jag och såfia :)

Tack Staggnister för en trevlig kväll ! :)

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Hej staggnisten! (xD)

Trevligt med ett inlägg från dig.



Ååh du, om du ska va med i Rugby laget nästa år, så kmr inte jag våga kolla- haha fatta rugby=blod,brutna ben och tårar! Det är ingen lek- men du är ju en vältränad stålbrud om jag fattat det hela rätt, så du klarar det säkert! Fast kanske bör du börja käka liiite candy tills dess!? Vill ju inte se på när du förvandlas till köttfärs av massa tjockisar/biffar! =P <3

2008-11-16 @ 01:41:39
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0