Zermatt

pjuu.
Tog precis en paus från matten, har nu kommit fram till att jag hatar ekvationer och att det nog är det enda jag verkligen får huvudvärk av. ( är annars en "magont" människa)

Nu sitter jag är här läängtar till vecka 8,
Jo för vad händer då? JAG OCH BECKA ÅKER TILL SCHWEIZ!
Lite mer specifikt vi åker till Zermatt :D , en underbar skidort med backar som det tar minst 2 timmar att ta sig ser från om man står på hela vägen, med liftar som det får plats 200 pers i, med en lägenhet som har 2 vardagsrum med 2 öppna brasor , 4 toaletter , 2 matsalar och 5 sovrum!

Förstår ni mig nu? Kan inte tänka på annat! haha :D
Jag ska försöka ta reda på lite mer om Zermatt tills vi åker och ladda upp om den resan mera :), eftersom det verkar ta ett tag att fixa en scaner till bilderna från alla andra resor :/ .



För att få veta mer om Zermatt gå gärna in här!

Kommentarer
Postat av: The one and only Walleman =D~

låter redigt tråkigt faktiskt :):)

2008-11-16 @ 19:30:50
Postat av: Jennie

sv: jag veeet :D jag måste rycka upp mig! vi ses imon snuttegull!!<3

2008-11-16 @ 19:40:18
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson!

Men Walle du är ju cepe , det vet ju alla :)!

2008-11-16 @ 20:49:16
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0