Dag 2 :)

Hey All :)

Här i den kalla staden Jönköping är det prima bra :D
Igår gick vi omkring på A6 halva dagen, Det blev faktiskt inte så mkt köpt, en bas t-shirt med långa armar och ett skärp.
Men det ska det bli ändring på under dagen, Hittade en otroligt fin kjol ¨på MQ som becka var snabb på att tjyva så idag ska jag banne mig köpa en lika dan som henne :D ,  vi går ju trotts allt inte i samma klass.

Vi lekte lite turister och tog kort på allt och alla , med min sämst mobil kamera som ni kommer märka på bilderna.
Men det blev ju lite bilder i allaf :)! 
Vid kl 16:07  gick vår tåg till Tranås där vi skulle möta Beckas kompis Emelie och äta i hennes nya lägenhet, 
och fy fasen va ruskigt snygg den var! Vi lagade mat och pratade, och efter maten tog vi tåget tillbaka till jönköping och fattar ni vad denna resan kostade?! 300 spänn skulle dom råna oss på, fy fy fy!

På vägen hem gick vi in på ICA och dom köpte godis och jag mussli, mummaa :D haha, Det var nötter i min speciallitet!

Nu har vi vaknat och ställt om klockan för nu är det banne mig vintertid! det har ni väll inte glömt :D? 
Snart är det juul ,  Jingle bells jingle bells :D hahah vill ha julafton nu!

Uppdatering kommer senare idag , förhoppingsvis har vi köpt mer då :D

PS , juste fan glömde berätta! Igår när jag och Becka vätade på tåget till tranås , gissa vem som kommer gående om inte Claes af geijerstam gående :O , wow vi såg en kändis vi såg en kändis :D haha jag fick västa rycket och va nära att gå fram och hälsa men , nej min seriösa sida tog över, tack och lov! hahaha :D

Pusspuss <3


Hittade förresten den här underbara Adidas tröjan som jag bara måste ha, men den fanns bara i Medium. :/



Här har vi honom :D hahah


Kommentarer
Postat av: Jennie

åh så ballt o se en riktig kändis!! :D hahh, men det var ju kul för dig jennypenny! ;)



ha det så fint!

pussar!!

2008-10-27 @ 20:38:50
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0