kl 19:48

Tja,

Inte ofta man använder "tja" men äntligen kom det ett tillfälle, haha.
Okej nu ska jag berätta för er om kvällen.
Jag fidde och Becka vandrade hand i hand ner till resturangen, i våra nya snygga kläder.
När vi kommer fram kollar vi in menyn, det ser riktigt bra ut. Så vi beställer, Jag tog det vegetariska haha , (ovanligt, kanske inte) som bestof av risotto med grillade grönsaker.Becka körde på en pasta med kyckling och soltorkade tomater
och fidde tog hem priset för det nyttigaste "cesarsallad".
Jag va som valingt lite orolig för att jag hade beställt det äcklogaste, jag tycker alltid att jag lyckas göra det , men nej idag hade jag tur.
Fy sören va gott det var, men fick knappt i mig hälften, Men kanske var tur det för nu när vi är hemkommna in i stugans värme och sitter framför Tv:n och kollar gossip girl . Vad har vi i händerna om inte varin hel burk Ben&Jerrys glass!
MMMmmmmmmm Glass :D första gången på länge jag unna mig ngt så gott :D hahah så nu ska här fettas!

Den enda bilden som verkligen blev bra blev ju självfallet suddig :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0