Längtar till helgen !

YEES, bara 3 dagar kvar nu , uh tror jag klarar de faktiskt :)! skolan idag var helt okej, som vanligt alltså.
Fick tillbaka engelska provet och jag fick MVG  :D :D lyckan är total , hahah ,
På idrotten skulle vi piska varrandras skinkor ;) de ni . vi skulle också "våga ta på varran? " alltså brottas , och sist men inte minst flörta sönder så att de andra kompisarna blev förtrollade och dog.
Gillar vår idrottlärare stark.

Vi hade också ett Nk prov , blää - men det gick helt okej och jag hann med en buss tidigare hem.  w
eei
som ni kanske kan förstå har min dag varit så pass bra att jag nu har en lycko kick.
Kom nyss hem från Tennisen , (som också gick bra :O) och ska ner och jogga in my garage nu . Det ä
r sånt man gör när man är glad :D.
Jo juste ska också förmedla att jag köpte den gråa jackan, mumms va glad jag är. Och i helgen ska jag och
beckiis till jönköping :D det betyder  SHOPPA SHOPPA SHOPPAA . Och pappa gav mig mer jobb idag så nu ska här tjänas pengar (Y)
 
Ha en fortsatt trevlig afton :) <3 haha 

Kommentarer
Postat av: jennnie

fin bild! hihihi:)

2008-10-21 @ 20:09:08
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Åh,vad bra,det gör mig glad att höra att du är glad och åh åh vad det gör mig glad att du är en så fin och glad människa som gör mig glad!! =)



Haha! ;D



Ja,klart vi ses imon min lilla söta jordgubbssnopp <333

2008-10-21 @ 20:41:45
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Walleman ådedåa

jenny för tusan, du har redan ett jobb :) På gatan i f-stan, remember?

2008-10-22 @ 19:21:14
Postat av: Elin

Woho Penny, låter som en härlig dag! :D . Imorn ses vi!!

2008-10-22 @ 19:56:11
URL: http://particolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0