ploppp

Torsdag igen, Har kommit på att det bara är på just trosdagarna jag märker att veckan har gått. Bara för att det är den kortaste skoldagen kanske? who knows. Skolan har som vanligt varit helt okej, Hade en vikarie i historian igen, Tyvärr inte Hugo :( , synd han va skit bra :D! Aja denna killen va faktiskt inte så mkt sämre, som tur va för han hade mkt att leva upp till som vikarie i historia. ;)
Svenskan kan man säga sög som vanligt , synd att vi bytte lärare den nya är ju totalt värdelöös :( , Jenny kom tillbaka!
Du kan föda ditt barn och sen kan du komma tillbaka till oss, vi behöver dig mer ! :D haha
Vilken meningslös skoldag det har varit när jag tönker efte.. aja, sånt får man ta . Ikväll är det bistrobar, wei hoppas jag?
Just nu är jag faktiskt inte så pepp på det. Men jag och kullman har kommit fram till slutsattsen att alla fester vi inte längatr till går bäst! så ikväll måste det ju banne mig gå riktigt bra då :D.
Förfest hos Peiss :D haha , saknar henne .. :(   Saknar också juliiaa , men henne träffar jag på måndag! :D YES YES YES!

Imon är det sista dagen innan lovet också, det är JIPPI :D haha , Först ska jag och becka shoppa loss hela helgen i jönköping, sen ska jag va med juliaa :D och sist men inte minst ska jag till blekinge och träffa Anna :) , ( ska försöka trycka in ett biobesök med staggnisterna ngnstans ) och ska också försöka va med Kullman och anden. Men annars är jag ganska nöjd med min planering.
Btw jag är såå glad över min nya jacka :D <33  Tack mamma och pappa (Y)
 
Hoppas vi ses ikväll på bistro då ;) hejsvejs <3

Kommentarer
Postat av: jennnie

jaaa men vi måste se zac ju!! ;) haha!



håller med dig helt om svenskaläraren, blaaa!

puss söt!!<3

2008-10-23 @ 20:32:03
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Natta

sv: kommer faktiskt inte ihåg :/ men gå in på www.designadinblogg.se , där finns massor med hjälp med blogg oså :) kraam!

2008-10-23 @ 21:26:03
URL: http://nattaaalie.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Haha kul att du kallar oss staggniserna!..;)



Men usch o fy o Blä på Svenskaläraren ja!

Hoppas du hade roligt ikväll!..

2008-10-23 @ 22:45:16
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: dardan

jackan verka passa aaasFINT :D

2008-10-24 @ 00:53:27
Postat av: Christine

Gud, vilken söt jacka! Vart kmmer den ifrån? :)

Kram /C

2008-10-24 @ 17:05:00
URL: http://christinebrydling.blogg.se/
Postat av: julialinde

SHULELÅ! :D

nu kollar jag på din feting blogg, ser fin ut, men inga party bilder på oss? :O jag kan dela med mig av mina bilde om du vill :)

sjukt söt du vat på jack bilden, like always. ha ett bra lov jenny! <3

2008-10-30 @ 13:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0