Allt på samma gång..


                                                                   
                                                                    Puuh, varför ska allt hända på samma gång?
Det är så jädra frustrerande, speciellt i skolan. Någonsin varit med om att alla lärarna sort of packtar och lägger alla prov under samma 3 veckor ?
Det har jag. .  alldeles för många gånger.  Fy fan va man blir sur , eller först blir man de men sen blir man bara lessen och musten går ur en. Skolan känns så meningslös. Nu har man samhällsredovisning på onsdag och sen är det prov på det nästa vecka, därefter är det historia och matte prov, och sen slår vi till med ett Nk prov bara för skojs skull på slutet för att toppa allt.
Får helt enkelt se de så att alla i klassen går igenom precis samma sak och jag är nog ganska negis nu för att jag är extremt trött. Idag har vi i allaf haft en helt okej dag i skolan, förutom att jag inte hittade maria prim :S sicken dålig stil att inte vilja träffa mig, kunde ju inte lämna in mitt arbete utan var tvungen att ge det via hennes "bordskamrat" :P.
Nu väntar jag på att idol ska börja och att ngn viss ska logga in på msn :) haha

byeee 

Kommentarer
Postat av: marcuuus

snygging på bildeen dåva:D

2008-09-29 @ 19:11:58
Postat av: J o s s e

Heet bild! Åh ja, håller med dig om allt.

Varför måste dom ALLTID lägga alla prov samtidigt, det suger sååå extremt!..:S



Aja, don´t worry

- be happy, det löser sig- eller nått!..



Åh så svar på din kommentar: Taaack sötaste,sötaste goaste du!! <33 ^^,

2008-09-29 @ 19:23:48
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: jennnie

ja skitfräck bild:D



jaha det var mig du väntade på som skulle logga in på msn? ;) jag förstår..:D

2008-09-29 @ 23:07:42
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0