Gutt att slippa regnet i allf ;)

Heeej alla barn ,

Jag är flum och väntar på att tennisen ska börja! Fy fan va underbart med tennis igen :) va ju en vecka sen sist, buhu..
I alla idag denna hmm, . vad är det ? .. TISDAG ofc! har Det varit orientering idag i skolan. weei.
Ida och jag körde gärnet och klarade det hela på 52 minuter , det roliga va ju att det ÖSREGNADE hela rundan . smink - heejdå !
Så efter denna mysiga joggingtur blev det till att sitta på bussen på väg hem . och när man lite senare trycker på stopp och  inte fan stannar buss chaffisen , nej då upptäcker man att det är direktbussen till rälla man har satt sig på . Så i regn hoppar man ut och där står man. hahaha okej kan ju inte säga att jag kunde bli mer blöt iofs ;). Så fram med mobilen (som redan var vattenskadad och slå pappa en pling.
- Ehm jo duu.. Jag hoppade på fel buss så nu står jag här i rälla .. :)
- Jaha , så nu vill du att jag ska komma och hämta dig?
- Skulle ju underlätta endel!
- Är på väg.
Tack kära far :D haha

Btw: Jenni and I goes smarta on spanskan ! :D

Kommentarer
Postat av: jennnie

haha, låter fint jennnny:D stackare..



åh, vi är för smarrta;D

puussss på dej!



psst, får man tjyva denna bild?

2008-09-30 @ 22:04:56
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: J o s s e

DON`T WORRY SUGAR! YOU WILL ROCKA REDOVISNINGEN- JAG KÄNNER DET PÅ MIG!

JAG TROR PÅ DIG!!!!!!! <3 :D

2008-10-01 @ 14:05:39
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Haha aaw, tack- Jag ska göra mitt bästa! ^^,



Kommer sakna er med! <3

2008-10-01 @ 14:11:06
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0