Måsten i New York!



Något bland det viktigaste och roligas te när man är i New York är ju självklart... SHOPPINGEN! :D
Det finns alla sorters butiker, Det finns tex en butik för bara pyama
sar en för bara strumpor en för slipsar (dåligt ex men ni fattar) osv.
Min absoluta favorit affär heter Urban Outfitters  

(http://www.urbanoutfitters.com/.) En av mina kusiner visade mig den för 2 år sedan och sen dess har jag varit förälskad! Det är en sån där mysig men samtidigt stor affär som har det mesta, 

långa t-shirts , thights i massor , halsdukar och scarfsar, jeans , hoodtröjor , smycken och förra året hittade jag ett par sköna bruna spetsskor med lagom klack för bara 9 dollar! (ungefär 54 svenska kronor) , ah som ni kanske förstår då är det otroligt billigt också.  


Jag har nu suttigt en stund och funderat på vilka fler favorit affärer jag har i New york och kom på en hel del, Men information om dom kommer ikväll eftersom jag ska på tennis nu :D!


 

     





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0