20 april

Som vanligt kommer jag inte på någon "slående" rubrik så det får bli dagens datum. Tidigare i morse blev jag som vanligt lika förvånad och lika glad när jag såg att det redan vid 8 hade varit 3-4 läsare inne och tittat på bloggen. Det betyder att endel läsare går in innan skolan och kollar, sånt gör mig glad! :D Fortsätt med det så¨lovar jag att jag ska ge er ännu bättre uppdatering.
Idag ska jag faktiskt plugga, har en samhälls läxa tills i mon och 2 inlämningar tills nästa vecka, om jag blir klar med endel idag kan jag ta det lugnt nästa vecka förhoppningsvis :).
Hoppas ni får en toppen måndag. Hoppas vi hörs senare under dagen, ciao

BTW! Nelly.com s stora REA öppnar idag för allmänheten! Gå in och fynda för bövelen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0