23:00

Klockan slår om en minut 11, Julia ha rprecis krupigt i säng. Hon åste ju vara utvilad inför mogrondagen, Hennes första hopptävling ever! :D Har kameran med mig såklart, men självklart glömde jag sladden hemma så bilderna får ni inte se förrens på lördag eller sen fredagkväll.
Hittade inte en bild på mina skor heller, inget verkar funka som det ska idag. Haha Men jag är superglad att jag ens hittade ett par skor så ska kanske inte säga något.
Sitter och kollar runt lite på Julles dator och hittade en mapp med en massa modell bilder hon tog för några månader sedan. Måste bara få ladda upp några, dom är helt underbara! I morgon kör på vi på att ta egna, nu när jag faktiskt har kameran med mig för en gångs skull. Blir nog inte så mycket bloggande i morgon tyvärr.. Men ska försöka framåt kvällen iallf. Ha en toppen kväll och en toppen fredag ciaaoo





Kommentarer
Postat av: JENNNIE

ni är skitlika ju! :o speciellt på den första bilden :D



sv: haaa-ha-ha-ha-ha jag kunde väl se att det var du med en gång! rooooligt, hahaaah.

nej du vill nog inte ha mitt rum, men tack ändå sötnos!! hehehe

<3

2009-04-17 @ 13:59:30
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0