Aldrig för gammal för Disney

Hey, kom precis hem från en riktigt lyckad och mysig kväll med "staggnisterna" , vet ju inte vad jag ska kalla dom :)! Men det är i allafall 5 tjejer från min klass jag menar när jag skriver så :D .
Vi gick i skolan till halv 2, vår lärarde var snäll och släppte oss 15 min tidigare eftersom det var vår sista lektion och nu är det äntligen lov! Efter skolan gick vi en runda på stan och jag köpte svart nagelack, oj så sommrigt. haha, men har velat ha ett ett tag nu så tog chansen när jag såg det.
Efter mitt otroliga kap och en runda på jakt efter B&J (vi köpte half baked) tåg vi bussen till E-line och fick upptäcka en ny del av kalmar, faktiskt aldrig varit ens i närheten av där. Trodde faktiskt inte det fanns mer att se av kalmar men tänk så fel jag hade.
E-line och hennes mamma bodde i en jättemysig lägenhet där vi körde på nostalgi och kollade på Disney filmer hela eftermiddagen/kvällen! Dundermys, haha, Vi kom fram till att Aladdin är grym rolig även i vår ålder. När vi blev lite småhungriga gick vi och köpte Pizza ( dom köpte pizza och jag raggmunkar ), Helt otroligt gott faktiskt.
Som sagt en mycket trevlig kväll med mycket trevligt folk.



Kommer fler bilder när jag får tillgång till det :), godnatt







Kommentarer
Postat av: JENNNIE

Mys på det!! :) Ha-ha-ha-ha-ha! u know ;) yeeh..! haha, ha det bäst på lovet nu vännen!:D <3<3 (wow, jag var seriös:o) hahah

2009-04-10 @ 14:00:12
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0