BussjagarN

Tjena, det börjar nästan bli enformigt att skriva , solen skiner! och verka extremt överlycklig över det, men erkänn att det är lite så det är endå? När solen skiner får man en sån härlig känsla att nästan inget kan trycka ner en!
Idag på håltimmen och lite av psykologin va jag och tjejerna på spinning, grymt jobbigt men så skönt! Fast shit va svetten ran. Helt galet. Efter spinning var det psykologi och vi har som sagt ny lärare, (som är as slapp!) Han sa "gör den här uppgiften och sen får ni gå" - vi gjorde snabbt uppgiften och fick gå 15:05 , min buss går 15:10 , jag sprang så jävla fort jag kunde mot busshållplatsen, (och som ni forstår var inte detta särskillt uppskattat efter spinningpasset.)
När jag är 50 meter ifrån hållplatsen ser jag bussen köra där framme, så jag måste öka takten. Jag springer för glatta livet och ser sista personen i kön gå på bussen och bussen börjar sakta rulla , NEEJ , jag springer förbi busshållplatsen och börjar banka på bussen som rullar lagom fort nu . Jag hinner fram till dörren och bankar på den. Han stannar och skrattar åt mitt svettiga panik ansikte.
Nu kommer det komiska, åker man min buss 101 så finns det en som är Direkt buss och en inte direkt, (Det står samma på bakifrån) och jag ska ta inte direkten eftersom jag vill hoppa av lite tidigare. Den bussen jag jagat som en galning var Driekten, så det var alltså FEL fucking buss :( haha

Jag hoppade av bussen igen och gick tillbaka till busshållplatsen och kände mig lagom dum eftersom jag för 5 sekunder sedan stormade förbi och skrek som en galning. Min buss var till och med lite försenad så jag hade kunnat gå. haha
Aja motionen för dagen är verkligen gjord iallf! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0