En bra förlust

Gomorron, kom precis innanför dörren efter tennismatchen ännu tidigare i morse. Eftersom jag inte började med "JAG VANN" igen så förstår ni att jag inte heller gjorde det. Men jag är verkligen inte lessen för det! Det var en grymt bra match och det var verkligen spel om varje boll, så det var ingen förnedrande förlust precis. Ruggigt kul iallf och ett bra sätt att börja morgonen måste jag säga. Har ju redan motionerat för dagen nu :D.

Vidare till igår kväll,  det var så mysigt! Vi hade tyvärr ingen kamera med oss. Alla blev väldigt förvånade över att inte en enda kotte hade tänkt på kamera! Vi grillade vår korv och mashmellows och satt och åt och hade det mysigt för övrigt.
Riktigt trevligt gäng verkligen, hade träffat nästan alla innan men fick se endel nya ansikten iallf.
En kille var så klockren! Han hade tagit hela den här "grilla" grejen super seriöst och tagit med sig stora stek biffar som han skulle grilla, preblemet var ju att vi bara hade ved och papper med oss och inget galler att lägga något på. Så han stack en pinne i sin stora stek och stog där och grillade den. Jag fick aldrig reda på om den var god eller ej, men han åt den iallf. haha , jag undrar hur hans mage mår idag? haha

Såhär såg jag ut igår afton :)!


Och en sak till!
Jag blir alltid kallad P-son eftersom jag heter det på Bilddagboken, (själv gillar jag det knappt men ingen annan hette ju det) Iallafall vi var och skulle handla igår efter tennisen och kolla vad jag såg på parkeringen!



Så klockrent!
Tack och hej(leverpastej) bloggar senare idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta...:O ;P haha

2009-04-07 @ 20:50:47
Postat av: JENNNIE

hahah, det var faktiskt riktigt kul! (ovanligt för dig ju) hahha nerå! du är alltid kul xD <3

2009-04-08 @ 10:03:03
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0