En liten hyllning till Topshop!

sådärja! Nu är allt som "måste" göras idag gjort. Har pluggat endel, varit på utvecklingssamtal ( som gick förvånandsvärt snabbt ) Lämnat tillbaka ett linne och hämtat ut Jessikas student present. Så det var väl inte fler måsten idag än någon annan dag antar jag :)
Ikväll ska jag baka scones! Blev så förbannat sugen på det igårkväll vid typ 12 tiden så jag bestämde att det va bättre att göra det idag, haha, annars hade väl mamma fått rycket på mig i morse.
Såhär har iallf min senate timme sett ut, (förutom 1 toalettbesök och en massa tuggumituggande)


På mig har jag världens skönaste linne från topshop


Samhälle..




Ciaoo, åter till pluggandet.


Kommentarer
Postat av: JENNNIE

sv: nej va gulligt :D:D älskar när killar gråter till filmer :D heheh, jag storbölade jag med, så sorglig :( det var absolut värt det,gå och se den! den var jätteecharmig! :)

2009-04-20 @ 15:12:10
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herregud vad du är söt :p , som socker! Ja ring i veckan så kan vi ses :D <3

2009-04-20 @ 20:59:31
URL: http://particolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0