Helgen är slut..

Gokväll, eftersom jag precis har pratat med Becka i telefon i 40 min och det sista hon sa var "blogga om att jag är bäst" så får jag väll skriva att "Becka är bäst" :)
Från en totalt ointressant fakta för er eftersom många av er inte ens vet vem becka är, går vi till något lite mer intressant. Nämligen att det bara är 4 dagar kvar av skolan och sen är det påsklov! :D
Vad ska ni hitta på på lovet? Jag har ett ganska fullspäckat shema är jag rädd, hatar när jag har det på lov. Lov är ju tiden då man bara ska sova och kolla film med kompisar. Men visst ska jag ta mig tid till det med såklart.
Jag hoppade bio ikväll, orkade inte ens kolla om någon ville hänga med, det blev en lång ridtur istället och en liten runda med Ludde för att fånga det sista av dagens solsken. Jag tror nästan jag har "bränt" mig lite om kinderna i helgen, är extremt varm i ansiktet och röd om kinderna. Och fräknarna är fräknigare än vanligt så ja visst syns det att våren är här!

Nu blir det till att kolla ut vad man ska ta på sig i morgon till skolan, och gud va shoppingsugen kliar i fingrarna! Vill ha nya fina vårkläder, blommor och short. Lite tidigt är jag rädd men bättre för tidigt än för sent visst?



Bästa väskan någonsin, Köpte den i en liten väskbutik här på öland för 249kr. Tyvärr la den ner för ett halvår sedan. Men jag hann iallf utnyttja den. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0