Idé torka

Hejsan, blev ett lite senare inlägg idag på grund av att min käre bror i stort sätt lever framför den, (okej han tränar typ fotboll och festar också ) Men resten av tiden spenderas här. Mamma och pappa åker som sagt till Rom i morgon så pappa och jag var precis och köpte resegottis till dem inför imorgon :) haha.
I pappas fall innebär detta 2 ton jordnötter och i mammas fall 2 ton russin/godis. Så så fick det bli, och jag fick mig en stor påse cashewnötter också, mmm :D. Annars idag borde jag jobba på labbrapporten så jag har den gjord. Men får nog bli senare ikväll orkar verkligen inte nu.
Är tyvärr i lite av en bloggtorka nu , men tipsa mig gärna om något att blogga om?
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0