Mycket sånt här nu.

Några mer där ute som har samma tur som vi på stagg?
Vi har nämigen inte skola imon heller på grund av att man ska hålla utvecklongssamtal hela dagen, så jag kan sova hur länge jag vill. Fast tyvärr kommer nog morgondagen gå åt att plugga, och sitta en halvtimme med lärare och pappa.
Klarar inte av min mentor heller, jag har fått byta mentor, varför vet jag inte och min tidigare tyckte jag faktiskt ganska mycket om men den här tror för det första att jag heter Maria? Och är engelska lärare som snackar så mycket svengelska det går.
Skrämande hur man kan vara så dålig på det språk man ska lära ut..



Tror jag ska boka biljetter till Takida nu, måste bara slå kullman en pling om det, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: JENNNIE

så jävla söt!

nej men jag ska inte till skolan imon ändå, orkar inte ta mig upp för att åka till skolan och sen åka hem efter två timmar, nej fy!



och jag har inte sett filmen än, ska se den ikväll! ;) puss på deeeeeej!!

2009-04-19 @ 17:06:14
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: JENNNIE

sv: asså fan jag har inte ens börjat med spanskan!!!!! :| panik eller.. och inte No:n heller, jag FATTAR inte! känns inte som om vi har pratat om det nog? :s sjuk mycket nu!!



jaaaa fan det får gå undan illa kvickt!! :D:D<3

2009-04-19 @ 17:08:39
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0