Precis

Tjollahopp, tack vare min älskade hund sov jag ända till halv 8 idag, sen skulle han bara för skojs skull väcka mig genom att krafsa mig i huvet och sen springa till dörren. Så min dag startade med upp och ut. Traska i skogen är väl alltid kul.
Hann tyvärr inte blogga igår innan jag stack iväg till grillningen.. det blev en jädra stress där så jag fick sminka klart det sista och göra håret när jag kom fram :) haha igen skada skedd iallf. Väntar på att Kullman ska vakna så hon kan skicka bilder från igår, då får ni också kvällens outfit osv.
Juste, dagen kommer spenderas med en spanska kompis , vi måste skriva hela vårt spanska arbete idag så det får ta den tid det tar.. och hoppas det blir bra helt enkelt.
Hoppas ni hade en toppenkväll i det strålande vädret! Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0