Snuvig och på väg till stan

Godmorgon, första gången på lovet jag satte klockan.
Jag har kännt mig lite halv febrig i 2 dagar nu, men idag är det lite bättre iallf! haha Jag har en anledning till att känna mig lite sjuk. I förrgår tog jag Becka och Fidde vårt första dopp i havet! haha.
Vi sprang allt vi hade ut i det 8 gradiga vattnet och bara skrek hela vägen ut, sen slängde vi oss i och spang som galningar in igen. haha, Snacka om adrenalin kick vi fick efteråt! :D
Idag ska jag och Kullman in till stan, ska hitta student present till en kompis och sen ska jag göra så många sommarfynd jag bara hittar.
Efter stan vill jag bara hem och slänga mig i soffan med en stor filt och kolla film hela eftermiddagen!
Tips på bra film? Ha en toppen dag :)

Dagens outfit :)



T-shirt, urbanoutfitters
Chinos, HM
Peace-halsband, Har morfar gjort.
Sliver armband, glitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0