Sommarkänsla gånger 1000

Tjena, kom precis hem från en cykeltur med Ludde. Vi var nere vid havet och jag passade på att fota endel. Men som vanligt blir jag galen över att alla bilder ser jätte bra ut i den där lilla rutan och sen när man kommer hem strålande nöjd blev det inte alls som man tänkt sig. Men så pjåkiga blev dom inte denna gången iallf :)!
Pappa och jag var nere och köpte färg till Niklas(bror) rum innan och då passade jag också på att snällt be om en Ben&Jerrys, höhö. Det blev en Chocolate Macadamia, aldrig provat förut så detta ska bli spännande.

Här kommer också dagens , förlåt, Kvällens outfit:








Jag tog en bild genom solglasögonen bara för att testa, det blev för tusan nöstan bättre än utan. :O



Ge mig sommar nu!
Mamma ropade precis att Elle tidningen har kommit så nu blir det iväg och syna den! :D

Godkväll

Kommentarer
Postat av: Tilda

vilken fin header! :)

2009-04-04 @ 09:37:57
URL: http://tillanze.blogg.se/
Postat av: JENNNIE

jättefina bilder!! var det ludde som tog den sista eller? ;D heheh, var glassen god eller?! :o har nog aldrig hört talas om den, imon är det dags igen! hahah <3

2009-04-08 @ 10:06:12
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0