Somnar snart

Nu damp jag ner i datastolen för första gången idag, men det lär inte bli den sista vill jag lova.
Är oerhört trött efter skolan, då vi förvisso fick sitta ute i solen nästan hela dagen, tacktack :) haha Men endå man bli så matt av långa skoldagar och har liksom inte ork till mycket mer än data och lite chatt innan man slänger sig i säng.
Får se om jag får något "ryck" senare och faktiskt gör något vettigt utav kvällen, hehe, känns verkligen inte så nu iallf.
Hur var er dag i då? Bra får jag hoppas.
Imorgon stannar jag kvar i skolan efter skolan, ska ha lite föreläsning om hur samhällemedia är osv för de blivande media barnen. Ska bli lite spännande att se vilka de är. Har för övrigt inte en aning, kanske någon man känner.
Såklart får vi ersättning för denna oerhört jobbiga uppgift, biobiljetter till mig, yey! :D
Känns som att jag måste börja blogga om något lite roligare än skolan snart , men för stunden orkar jag bara inte :)

Dagens outfit:
 

Kommentarer
Postat av: WALLEMAN FÖR FAN! . D

ja fan skärp dig, vem fan vill läsa om skolan

2009-04-07 @ 18:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0