Sömntuta :)

Gomorgon klockan är snart 10 över 7, det borde inte vara lagligt att gå upp så tidigt så man hinner sitta och blogga 10 över 7.. Men aja bara 4 dagar kvar som sagt. Och så jobbig är väl inte skolan när man slipper läxor ett tag framöver :)
Dagen kommer nog se ganska normal ut tror jag, kommer hem sent, omkring 4 går väl bussen.  Vädret går inte att klaga på. Inte ett moln på himlen och ett par + grader redan nu. Så jag har våriga kläder, kunde bara inte hålla mig, är så trött på allt svart och grått nu. Färger ska det va!
Ha en bra dag i skolan, eller på lovet, många har ju trotts allt påsklov redan nu :)





Naw, kolla på honom! Det finns nog ingen mer morgontrött hund, han total vägrar att lämna sängen innan 10 i mer än 5 minuter.  Så nu när jag går till skolan ligger han i en mjuk och varm säng i 3 timmar till. Känns ju rättvist. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0