Tennismatch om 2 timmar

Godmorgon får jag väl säga, sov tills för 20 minuter sedan. och efter det tog jag kudden och gick ut i solen och somnade igen, haha.
Det skulle helt klart kunna vara en sommarlovs morgon, och det gör att längtan efter sommarlov bara ökar mer och mer! :D
Men det är inte så farligt långt kvar nu. Vad händer idag då? Jag har tennismatch kl 13:30 , klubbmästerskap inget större men lite pirrigt är det väl. Vinner jag möter jag förra årets klubbmästare i morgon och det kan jag lova kommer bli pirrigt!
Efter tennisen bär det direkt av till nybro där det är fest/grill vid en liten sjö. Första utomhus festen för iår! haha
Det svåra är att man inte har en aning om vad man ska ha på sig, man ska va snygg men endå varm + att vi ska va där vid5 tiden och då är det fortfarande varmt och fint.
Får väl ta med mig en riktigt tjock tröja i handväskan så jag inte fryser fast framför brasan. slänger in en bild på outfiten innan jag kilar. :)

Ut i solen nu och njut! så hörs vi senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0