Solglasögon och glass

Hey, har precis varit ute och gått i det fina vädret. Blev så ruggigt sugen på B&J så jag bestämde att de får det bli i helgen.
Min bror och jag har diskuterat ifall det är värt pengarna eller inte, 50kr för så lite glass. Jag tycker helt klart det är det ifall man inte köper typ 2 i veckan. Medans han inte ens tycker det är värt en enda. Men som ni alla förstår har min bror aldrig smakat B&J det är därför han tycker som han gör.
Igår kom han iallf hem med en burk bara för att testa ifall det var så gott som jag ansåg. Men självklart köpte han en av de mindre goda sorterna ( fast ingen är ju för tusan äcklig så? aja) Han köpte Strawberry/Cheesecake.
Min klockrena favorit är helt klart Chokolate fudge! Eller half baked :D haha. Men han blev iallf lite övertygad eftersom han tyckte den var godare än han trott, så han ska köpa hem en som vi kan dela på på fredag. Så ska jag bevisa hur gott det är med Half baked!
(så där kom ett fetto inlägg från nyttigaJenny :)! )

Från glass till solglasögon, haha
Vilka är dina favoriter till sommaren?



Mina är helt klart de högst upp till höger :D!
Och förlåt men ska det längst ner till höger ens föreställa ? :) haha


Kommentarer
Postat av: beecks

hehe, mina brills där jue :D jag ringer dig ikväll, har kollat flygbiljetter :D <3

2009-04-01 @ 19:44:39
Postat av: Katta

Defenitivt de längst upp till höger! :)

2009-04-01 @ 20:26:44
URL: http://www.katarinaskort.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0