Sunkiga skor goes... ?

På väg till tennisen fick jag ett ganska vanligt "Jenny-raseriutbrott", Moppen startade inte och jag blev bara mer och mer frusterard ( jag har en cross så man kickar och kickar och kickar och kickar och kickar! You get it) Tillslut blir jag så flyförbannad att jag springer upp och hoppar på cyklen istället,
Probelm nummer 1 : Jag är förbannad och cyklar som en dåre de första 500-700 meterna.
Probelm nummer 2 : Jag är redan efter den sträckan trött eftersom jag gav allt.
Problem nummer 3: Jag har nu en 40 minuters cyklings periodframför mig, lite mer än 1 mil.
Problem nummer 4 : Jag har motvind och ser allt som kommer i min väg som ett hinder, och därmed blir jag förbannad på allt som kommer i min väg.
Ja, ungefär så kan man sammanfatta min cykeltur ner till tennisen- Men jag fick väl extra motion antar jag :) haha.
Väl nere på tennisen fick jag ett slags utmattnings skrattanfall och kunde inte sluta skratta i min andfådhet.
Trevligt trevligt, det ska jag inte göra om på läänge vill jag lova.

Dessa Conversen köpte jag i 6an! Galet att de fortfarande passar.. Men bara desto bättre för mig, jag ska nämligen köpa mig en burk vit sprejfärg och spreya dom vita!
Kommer Before och After bilder på det när jag genomför det, Ska bli spännande att se hur det blir.



Ursäkta den sunkiga bilden men upptäckte att kameran va out of battreri.
Ciao mis amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0