blir en annan dag..

heey, sista innan jag tar in för natten :) haha .
Det blev inte så mkt ändrat i bloggen denna afton, tyvärr , men jag ska verkligen göra ngt bra av den.
Ni måste hålla med om att det är väldigt kal?
Vit vit och hmm lite mer vit ?
Aja ska som sagt ta tag i det där , imorgon är vi lediga från skolan! Tack gud.
Så jag ska helt enkelt , kolla film och blogga . Kanske blir en runda in till stan vem vet , mamma och pappa snacka om att köpa pjäxor till mig?
Får se :D !

Slog förresten mitt besökarantal igår :O! 99 st  , yey hurray för er! :D


Jag på mallorca i sommras, saknar ..

Nattti natti <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ååh tack så jätte mycket sötis, vad glad jag blir ! :D

Sånt med betyg kan vara jobbigt ibland. Speciellt om man har dåliga lärare, som jag råkar ha i matte :/ tråkigt nog är det mitt sämsta ämne eller ja, du förstår. Han är egentligen en bra lärare bara att han drar aldrig grunderna utan börjar mitt i som om alla var skit smarta .. ;s

Jaa, det är imorgon . :O Jag får panik, men hoppas verkligen det går bra. Jag lovar att säga hur det gick, absolut ! :D Tack så mycket för peppandet, det betyder ! HEL GO TJEJ :D



Btw Verkar som alla var på Mallorca i sommar :O

Det var jag också . :)



Godnatt .

<33



2009-02-02 @ 22:43:56
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: Beeecks

WHAAAAT? :O du är nästa Kenza va fan ? :O ta de inte ironiskt , jag menar de! jag kommer ihåg när du skröt om tio besökare om dagen :P Glöm förbövelen inte mina tio procent bara :D:D hahaha . 11 DAGAAAAAAAR :D:D:D<333

2009-02-02 @ 23:13:02
Postat av: Jennnie

jenny du är riktigt poppis hörrruuudu! hur gör du!? haha!



sv: ja visst är den ;D gillar den skarrrpt, hehe!

gooood natt! <3

2009-02-02 @ 23:40:35
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0