PJÄXOR! :D

Goddagens mi go vänner :)! haha
Bonne hälsning way to go.

Idag har varit med min bästaste bästa pappa och köpt pjäxor!
Fyy tusan va gutt , och efter det sprang vi runt som yra höns och letade efter skärp till honom , fann också detta efter 15 min more or less, och när vi nu sprang in på MQ var jag bara tvungen att köpa ett jätte gulligt linne !
skolan var helt okej , kolladet på shakespare på håltimmen , internationell spelade upp den i aulan.

Jag har haft en slapp termin hitills , nu var det dock slut på det roliga., enormt psykologiprov efter lovet :(( så måste plugga nu innan för att slippa det i schweiz.
Hur har ni det med läxorna just nu ? 

Blir inte så långt idag , måste svara på alla kommentarer också, ligger lite efter. höhö .


Blomlinne, MQ, 149kr



Och här har vi de underbara pjäxorna ! :D
Intersport köpte vi dom på.
Tips, om man ska köpa pjäxor just nu är det Intersport som har de billigaste och största utbudet just nu.






Kommentarer
Postat av: Jennnie

heta pjäx!!! höhö!



sv: ja visst du vet jag är hård på insidan och mjuk på utsidan..! ha-ha!

nej men ärliiigt, om du slår mig de hårdaste du kan på magen så måste du gipsa handen din! hahhhah!



looovar. puss

2009-02-04 @ 18:53:44
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Sara

ÅH, snygga pjäääxor sötnos!!!! :D

Sv: hah,a jaaa, kolla på den! sjukt bra!



Nejnej, just nu sitter jag har och har ont lite vöerallt. Åkte skidor igår med skolan i Trysil. Grrrymt kul :D

Vad gör dudå? Händer i helgen?

ÅH, jag skulle också vara glad om ajg fikc nya :D Keep the sunshine up!!!



<3333

2009-02-06 @ 18:36:50
URL: http://saraherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0