Tack

heey, verkligen lessen för kass uppdatering idag, har inte haft tid helt enkelt.

Måste bara skriva ett inlägg som TACK! För det är verkligen så jag känner , tack till er alla som läser min blogg :) varje dag när man ser att antalet läsare har ökat känner man liksom hur det rycker i mungipan och man måste bara sitta och le för sig själv en stund ! Och det är tack vare er , tacktacktack! haha

slänger in ngt intressantare ikväll :) och glöm nu för bövelen inte att kolla in på min bloggs vinnare clara , hennes blogg har helt enkelt en urball stil! :D

Dagens outfit :


Vinröd tjocktröja, BikBok, 149kr
Converse, 900 kr
( riktigt dålig hårdag för min del idag så det blev en svart sliten mössa på det med ;) haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0