ÄNTLIGEN HELG!

yey yey yeey , HELG! :D
Guud va underbart! Måste bara få uttrycka min eviga glädje åt ngt som ska bli den bästa helgen på länge,
Jag ska sova, sova och sova ;) haha
Nej men det händer nog endel den här helgen, ska dock plugga också men det ska jag inte tänka på nu.
Jag tog reda på vilket TV program vi ska medverka i den 11 Feb, haha , Kvällsöppet med Ekdal ?
Har aldrig sett eller ens hört talas om det men aja skoj ska det bli endå! :) Lovar att ta massor av bilder :D.
Vi ska förövrigt gå runt på TV4 huset och kolla på lite andra program och hur det går till bakom kulisserna.



Haha ja herregud han Ekdal va en riktig snygging han ;)
Programmet skulle iallf sändas vid 23:20 tror jag. Kolla annars på tv4.se

Kommer med fler inlägg under kvällen! Ha en toppen kväll tills dess :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0