Favoriter.

Hey,
Var bara tvungen att slänga in ett inlägg om mina underbara och helt klart favorit örhängen just nu!
Skojdagen var helt okej förresten, fast en äckel sak hände på tågstationen innan bussen kom :S
Jag och 2 klasskompisar stog och pratade om hur många alkisar som alltid ska hålla till just på tågstationer, just då satt där en alkis och sov med sin öl i hand.
Helt plötsligt vaknade han till och började mummla,

Alkis: haaruuu cigge ee llleerr ?
Folk på stationen började oroligt skruva på sig.
Alkis: haarrrru cigg eller?!
Tant mitt emot alkisen reste sig och gick.
Alkis: någon med cigg är så jävla röksugen!
Ännu en tant reste sig och gick, vi började fnissa.
Alkisen vände sig mot oss,
Alkis: HIHIHIHIHIHIIHIHIIHHI
Vi: haha?!

Alkisen kollade på mig,
Alkis: ääruu kåt idag eller?
Jag: Jag går nu, haha hejdå
Alkis: mmhmm .  somnade igen..


Hemskt att han ska leva på gatan och allt det där , men han behöver ju inte va direkt otrevlig för det :P .

Juste åter till örhängenna :)



Zebra örhängen,  Vila, 64,90 kr


Kommentarer
Postat av: Malin

svar; woho, perfekt :D haha.





haha, alkisar kan vara charmiga ibland :*

dock är det tragiskt att de ska leva som de gör..

2009-01-23 @ 18:44:49
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul gubbe ;)

Svar: Haha, åh, men kom hit och åk dåå :D Vi har fett me snö! Idag snöade det 20 cm :D:D:D:D:D

Oh, du får ha det bäst i Österrike! Grymt ju :)

Haft en bra helg?

<3

2009-01-25 @ 21:35:02
URL: http://saraherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0