2 dagars ledigt

Okej nu får jag fan ta och skärpa mig, har haft ledigt i 2 dagar, ungefär samma sak som lycka för mig, och spenderat dessa 2 dagar med Kullman såklart. Sitter just nu och inväntar Oscar som kommer sent sent ikväll, så bara hmm 4 timmar kvar? Aja, Kullman och jag var på fastlandet idag och shoppade, köpte skor(bruna halvkorta stövlar på Dietchman) svarta tights med dragkedja och en blommig blus från HM. Får se hur det går att ladda upp bilder, sitter vid fel dator pga min laptop har slutat att fungera helt och lagt av med internet nu också.. förbannat. Tar den nog under armen och traskar bort till Erik, han måste kunna hjälpa mig.
Orkar inte fixa med bilder nu men det kommer, återkommer kanske senare ikväll om Erik är hemma, så jag kan blogga normalt igen. ciao


Kommentarer
Postat av: Ettan! ;)

2aaan :D jobbar du imorgon ??

2009-07-25 @ 15:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0