4 Juli

Åh gud va skönt, Jag har varit så ofräsch de senaste dagarna så jag vet inte vad. Haha , ja ni vet hur det är, sommarlov och man cyklar till stranden badar och spelar boll, och när man kommer hem är man inte särskillt pepp på att ställa sig i duschen eller göra någonting för den delen så i mitt fall blir det så att jag dimper ner i soffan och där fastnar jag. Men i morse fick jag nog och tog världens längsta dusch så nu känner jag mig fräschare än på mycket länge.
Vet inte vad dagen har att erbjuda än.. Mamma och pappa får gäster ikväll så det skulle va skönt att slippa va hemma då, annars måste man gå runt och vara sådär falskt trevligt och klistra på leendet hela kvällen.
Pappa står i dörren och är otålig, lovade honom att följa med till Färjestaden och köpa en massa färg ( nya köket kommer nästa vecka! ) Så jag slänger upp lite bilder senare,

Senare:




1. En extremt lycklig Jenny som precis har fått reda på att hon har fått sommarjobb och börjar på måndag!
2. Jag letade igenom vår stora gadeerob och hittade en Kavaj som en gång i tiden var mammas, om den bara skulle ha varit 3-4 storlekar mindre.. Kanske går att sy in ?
Ciao


Kommentarer
Postat av: Katta

GRATTIS!!

Kavajen var superfin :) Använd!

(:

2009-07-04 @ 22:15:18
URL: http://katarinagunnarsson.se
Postat av: hemlig beundrare

asså måste säga att du e sjuuuuukt vacker

2009-07-06 @ 00:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0