9 timmars jobb!

9 timmars jobb senare åkte jag hem! Är det mänskligt att behöva jobba 9 timmar på sin första dag på jobbet? Aja pengar i fickan är aldrig fel , och 3 dagars ledighet innan jag jobbar fre-lör och söndag sen.
Direkt efter jobbet åkte jag och Kullman till saxnäs och satt i lottkiosken till 22, älskar att sitta där nere och bara snacka skit och träffa alla överglada (lite småpåverkade) turister.
Börjar bli lite pömsen, men med all rätt alltså.

Kom också på en hemsk sak nyss.. Jag kommer inte få träffa min underbara Beckabus på nästan 2 veckor nu, hon ska nämligen till Falsterbo och jobba i 9-10 dagar. Kommer sakna dig gumman! Du kommer inte dö, tro mig (hon tror nämligen de)






Kommentarer
Postat av: beeeeck

MIN VÄN! du är för söt! jag har en glad nyhet om du vill veta :D jag åker inte till falsterbo förrän på söndag, förhoppningsvis iaf ;) SÅ VI MÅSTE SES INNAN JAG ÅKER! <3

2009-07-07 @ 16:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0