Från och med nu..

tusan va svårt det skulle vara att blogga ikväll då. Finns inte mycket att säga, jobbet gick bra fick tillochmed sluta 45 min tidigare eftersom vi var övereffektiva haha. Chefen kan inte klaga iallf. Snackade precis med Julle på telefonen och om det blir bra väder imorgon blir det stranden för fulla muggar. Ludde sitter vid dörren och jag tänkte va snäll mot honom och gå en riktigt lång runda ner till havet. (känns som att jag bloggar ovanligt mycket om honom nu? )
Fick den nya ELLE igår med, så den ska såklart läsas nu, men om jag är smart väntar jag med den till bilresan upp till stockholm på tisdag.. hmm .. får se om jag kan vänta helt enkelt.

Aja nu måste jag seriöst ut med Ludde, ciao



Juste! På tal om rubriken, från och med nu ska jag bli grym på att fota med systemkameran så vi slipper dessa kassa cambilder, promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0