Måste sluta använda Camen så mycket..

Ny dag, nya 8 timmars jobb framför mig.. Men efter jobbet idag ska jag och Kullman iväg på fest, frågan är nu om tiden kommer gå snabbare eller långsammare när jag ser fram emot ngt efter jobbet, hoppas ju på det första men har en stark känsla av att de sista timmarna kommer kännas som en evighet.
Och precis som vanligt när jag lämnar huset innan 11 ligger Ludde stendöd och sover, ganska skönt att ha en morgontrött hund kan man säga.
Jag slänger upp en bild på kvällens outfit innan jag sticker ikväll.
ciao


Kommentarer
Postat av: JENNNIE

JAG SÖRJER SOM FAN!!! har inte gjort annat än att lyssna på hans underbara musik nonstop sen han dog! BÄST ÄR HAN! hihihihihii

2009-07-11 @ 13:57:02
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0