Nu regnar det också..

Fan hatar när datorn krachar precis när man blev klar med ett inlägg och allt bara försvinner, det hände mig precis.. 
en sak till som jag verkligen inte klarar av är att färga håret, jag blir aldrig nöjd! Aldrig, jag gör det hos frisör varje gång eftersom det inte finns tillräckligt starka medel för att göra mitt mörkbruna hår annat än oranget, och varje gång jag kommer hem från frisören vill jag inte kolla på mitt hår på 2 veckor. Men sen där efter 2-3 veckor trivs jag med det igen.. Så av ren erfarenhet litar jag nu på att jag ska klara av mitt hår om 2 veckor ungefär.. hoppas jag.
Nu är jag depp över håret så jag ska jogga en runda och se om de hjälper, motion hjälper mot det mesta i mitt fall haha.


Den 26 Augusti hoppar Jag Becka och Fidde på planet till France, Pariiis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den 26e Augusti hoppar jag på planet till London :O , 45 dagar kvar, måste ses! Älskar dig,

2009-07-14 @ 20:15:28
URL: http://particolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0