Onsdag

Godmorgon, jag är fortfarande helt slut efter sthlm, så nu ska jag sova en stund till. Efter att jag kom hem igår ringde Elin och undrarde om jag hade tid att komma dit och umgås en stund, och det hade jag såklart. Haha allt för din skull Elin! Så kom hem ungefär vid halv 2 inatt och somnade pladask.
Idag (när jag vaknar igen heh) ska jag åka in till stan och ta en fika med mina underbara klasskompisar som jag inte träffat på snart en månad, och sen kanske det blir bad om vi har tur med vädret. Hoppas jag inte hittar ngt jag gillar i stan nu bara, haha, då skulle pappa bli galen. Efter ett förhoppningsvis skönt dopp ska jag hem och träffa Kullman och Anden, tror vi planerade in minigolf?
Låter som en rolig men jobbig dag.. Bäst jag somnar om nu ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0