Plågsamt fint väder

Håll med mig om att det inte borde vara lagligt att jobba när det är såhär fint väder.. Bara bita ihop och tänka på frankrike antar jag. Vaknade halv 7 idag av någon konstig anledning och var så förbannat sugen på amerikanska pannkakor med sirap på, mm det vattnas i munnen! Och imon är jag ledig så då ska jag banne mig göra några.
nehej nehå nej kan jag inte sittar här inne och blogga om det är såhär fint väder, ha det bra på stranden alla ni lyckostar som är lediga! ciao



Kan ju skriva in mitt recept på amerikanska pannkakor(3 personer) när jag endå håller på:

1 ägg
1dl socker
Vispas

1dl mjölk
3dl mjöl
1 tsk bakpulver
½ tsk vaniljsocker
Och sen smör att steka i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0